Idag

Publicerad 2010-11-09 20:37:21 i ALLT OCH INGET,


Idag va vi med skolan på nån konstig teater som hette "lyckopillret" och om ni vill veta mer om den så får ni väl ta och se den....För jag orkar inte förklara vad den handlade om ^^

Efter de va de skola, eller lunch när vi kom tillbaka. Skola = tråk som ni vet, så inge mer förklaringar på de heller
Efter skolan så åkte jag och hälsade på hos gamfolket mitt :D Farmor och farfar alltså :) De va bra med dom, farfar verkar vara avundsjuk på min jacka ^^ Gullfarfar :) Alltid lika snäll, när vi va liten så fick vi alltid sitta på hans axlar och kamma håret på honom, minnen :)

Pappsen sjutsade *hur tusan stavas de egentligen?!* hem mig t mammorna igen och nu sitter jag här :)

Jag ska nu kolla runt på mina favvobloggar och lyssna på lite schhhöööna låtar ;D

Bland annat denna, som är en utav favoriterna

Bruno Mars - Just the way you are ♥


Pyss ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela