12.00

Publicerad 2010-11-11 12:00:00 i ALLT OCH INGET,


(Tids-inställt inlägg)

Idag så blir de skola, som vanligt. MEN SNART ÄR DE JUL! :D

Fatta hur mkt jag kmr att sova då? Längtar! Idag gick jag upp halv 7 så inte så mkt sömn där dårå...
Nu så har jag lunch tror jag.. Hehe, t-i dårå så man kan inte vara säker :P

Idag blir de utvecklings-samtal med mamma och Annica (min handledare) HATAR u-s...

Haha men gu va jag förkortar... ^^
Måste ni ha ett lexikon kanske? ;)

mkt = mycket
kmr = kommer
t-i = tids-inställt
u-s = utvecklings-samtal

Hehe... Mormor blirt också efter skolan, går t henne så jag slipper vänta på skolan eller gå hela vägen hem :)

t = till

Jaja, nu ska jag väl gå och plugga eller nåt, jag vet inte. Kan inte se in i framtiden ;)

Pyss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela