I'm lost without you baby

Publicerad 2010-05-20 21:18:36 i ALLT OCH INGET,

Idag va vi tvugna att vara på skolan 8 för vi skulle på nån studiesak på ortviken, som stinker bajs och gör en hörselskadad :P 

Jag hann inte duscha för jag hade bråttomt, snacka om att jag ångrade det! De va ju typ 30+ och i bussen vare typ 40+ tro'ja!

Vi gick runt i skogen t olika stationer och hade nåt frågemojs som bästa klassen vann biobiljetter, inte vår dårå ;P Sen vi fick godis och hamburgare och åkte tillbaka t skolan.

Där vare typ bara 10 min kvar av lektionen så de va inget, så då köpte vi dricka på ica och jag, Anton, Felix och Jennifer satt och prata :D

Sen vare matteprov :/ Gick väl sådär, vet att jag klarade det men inte hur bra, man hoppas väl på vg, men tror inte det... Får kämpa i nian.

Då slutade jag men jag satt med Jennifer och Felix på deras spanska för vi skulle ändå tillsammans upp t kyrkan på vårt SISTA konf-möte! Skönt men ändå tråkigt...

Där fick vi tacos och sen gick vi igenom hela konfirmationen, hur vi skulle gå fram, när vi skulle knäböja och när vi skulle gå ut igen.
Vi tränade också på våra pärl-redovisningar. Jaf, Jennifer, Malin och Felix har doppärlan, eftersom jag döptes den 25 april i år ;P

Imorron blire birsta me kompisarna och då ska jag köpa konf.kläder :D

Jag ska köpa:
vit tunika på GinaTricot
hudfärgade nylonisar
rosa cardigan   Har sett en JÄTTEFIN men minns inte var jag såg sen.. :(
Får kolla efter den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela