Paradisbadet nästa

Publicerad 2010-03-11 17:56:13 i ALLT OCH INGET,


Idag blev det att vara hemma med tv:n, men imorgon blir det paradisbadet, ö-vik med Jennifer och Malin, my sisters from some other misters ;O haha ^^ Anledningen att jag bloggar nu är att Mamma och Helena ska köpa nån hockey-match via datan och koppla upp det på tv:n, och då kan jag inte använda min dator för då segar internet och då kan dom inte se matchen... Så det blir blogg nu ist :)

Jag har laggt upp en "plan", hur jag ska spara pengar ock köpa.

1. moppe-kortet, måste få ihop 1100:- till! :O
2. skinnjacka!!!
3. pengar till THAILAND! :D
4. bärbar dator
Det är nog allt...

Jag ska iaf få ihop 1500, för en gåsduns-jacka kostar 5-600 och ett par convere kostar ca 170 st (jag vill ha 5 convere ;P)
frågan är bara vilka färger... Jag har redan rosa :D och jag SKA köpa vit, svart och röd, så det blir 2 färger till, HJÄLP!

jag ska nog köpa en skinnjacka där också, men jag måste ju ha en när jag kör moppe, och vi åker i oktober, så...
men fler är bättre, för då kan jag variera, beroende på vilka kläder jag har, för jag ska köpa en svart och en brun :D

Dagens fråga: VILKA FÄRGER PÅ CONVERSE?
Dagens låt: Danity Kane, damaged

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela