Stranddag!

Publicerad 2010-06-08 14:42:44 i ALLT OCH INGET,


Idag va de stranddag m klassen på tranviken :)
De va kul, vi lekte under-hökens-vingar-kom (haha) också va de brännboll ^^
Jag älskar min klass! Vi är som en enda hög me knäppisar, de e därför som vi funkar så bra m varandra troja... Jag kmr verkligen att sakna dom när vi går ut ur nian... :'(    Kmr säkert att börja böla på avslutningen då... jo, de kmr jag.

Jag började gråta idag också... Jag hade gjort en påminnelse på mobilen för ett tag sen... Det är Trixans fördelsedag idag, hon hade fyllt 15 idag...
Så när jag började böla inför alla, bara sådär, så blev dom ju fundersamma och frågade vad de va, och när jag sa de så blev den roliga stämmningen slut, men den blev bättre för jag vet ju att hon mår bättre där uppe i hundhimlen...


GRATTIS BUBBA! Jag älskar dig! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela