Straaaaanden!

Publicerad 2010-07-15 18:13:38 i ALLT OCH INGET,


Idag: Vaknade jag inte av en fluga utan av att farfar kom in och sa att klockan va kvart över 1... Hehe.
Vi bestämde igår att vi skulle träffas kl 2 vid Jasses brygga så skulle vi åka över till stranden, så jag gick ner till vår brygga och åt en macka sedan sa farmor att vi skulle äta lunch så Jasse och dom fick vänta i typ 10 min innan jag kom... Men jag bor ju kanske 30 meter från Jasse så dom såg att jag satt och åt så de gjorde inget.

Så vi åkte över till stranden och solade och pratade tills klockan blev 5 sedan när vi skulle hem så fick vi inte igång motorn för Jasse hade glömt att stänga bensinsaken så bensinen va slut... Så de blev Jasse som rodde, hehe :P. Då rodde vi till Frida och släppte av henne för hon måste packa för hon ska åka hem kl 7.00 imorgon.. BLÄ! Är glad att de inte är jag iaf ^^ Sedan rodde vi till Jasses brygga och då gick dom hem till sig och jag gick hit, ska snart spöa farfar i 5-kort, han ber om de! Sedan blir de nog film i sovstugan som igår.

Igår: Vi åkte till stranden och tänkte grilla, vi hade med oss allt: marsmallows, mariekex, saft, tändvätska, tändstickor, choklad, filt ja typ allt. Och det brukar finnas ved där som man kan ta, de ska finnas ved där.. Men de fanns de ju såklart inte, så först fick vi gå på jakt efter pinnar och sånt som vi kunde elda. Sen när vi fick ihop till en eld så grillade vi marsmallows och fikade o de, sedan pratade vi och hade väldigt kul :D Den dog elden och vi hade inge mer ved så vi lät den dö, sen åkte vi tillbaka och kollade på film i sovstugan, vi såg på Scream ( Jag, Syster och Jasse har som en tradition att vi tittar på den varje år, för vi gillar den. Hehe) och sen såg vi på När lammen tystnar, sedan va alla så trötta så då gick alla hem... Så jag blev ensam i den stora sovstugan, så för att inte skrämma upp migsjälv så tittade jag på Titta han snackar också, men jag somnade mitt i den för klockan va kanske 3 :P    Men de va kul de också!

Men nu ska jag nog gå och vinna över farfar, som vanligt ;)    Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela