Shopping!

Publicerad 2010-07-20 14:43:23 i KÄRLEK,


Denna vecka ska jag städa varje dag i en timme på morgonen så jag måste gå upp typ 8.15 varje dag...  SUCK! Men jag behöver pengarna och jag är glad att jag har tillgång till jobb ibland, annars skulle jag inte ha några pengar alls! 

Igår va jag med Ida efter jobbet :) Vi gick på birsta och jag shoppade lite ;P Hehe, jag köpte en sak :D 
Iaf.. Vi gick runt där till 6 och då åkte vi me Helena hem och åt thaimat som mamma lagade, de va starkt och jättegott! :D Sedan tittade vi på I love you man och Twilight <3 

Idag gick jag på birsta ensam efter jobbet, jag tänkte köpa en jeansjacka men den passade inte på mig... Så jag köpte lite smycken ist :D Sedan tog jag bussen hem och nu tittar jag på Twilight igen :P


Igår köpte jag dom här vita tightsen på GinaTricot :D REA: 49:- me love!


Halsband GinaTricot REA 19:-!

Ring GinaTricot REA 19:-!

Örhänge GinaTricot REA 19:-!

Örhängen 3-pack GinaTricot REA 19:-!

Jag älskar rea! :D



Jag gillar också min smyckeshand <33 Hehe

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-07-20 20:53:13

trevliggt med mycket bilder :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela