Lön!

Publicerad 2010-07-22 11:02:53 i ALLT OCH INGET,


Sitter på heca nu och ska snart gå ner till birsta city och kolla runt, jag får ju lön imorgon :D
Jag ska iaf köpa en tröja på GinaTricot som jag prövade igår, jag gick runt i två och en halv timme och letade efter en födelsedagspresent till mammsen och prövade olika kläder som jag gilla ^^

Idag ska jag köpa muffinsformar som är gjorda av typ silikon och är formade som rosor, jag ska baka cupcakes till mamma på hennes födelsedag. Jag vill också köpa en sockerkaksform som ser ut som en ros, men mamma sa att man kommer ju inte att se att det är en ros om jag ska täcka tårtan med grädde och jordgubbar... Men jag får tänka lite mer på de, för jag vill ha en rostårta! Den är ju så fin! :D





Och ett plus att dom är rosa!                   Du kan köpa dom på Åhlens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela