Jag hatar flugor!

Publicerad 2010-07-14 17:41:13 i ALLT OCH INGET,


Idag vaknade jag kl 4 på natten! För att en fluga bara va tvungen att surra precis vid mitt öra! GAAAAHHHHH!!!
Så då höll jag på i ungefär en halvtimme och försökte att shasa ut flugan ut ur mitt rum och sen när jag äntligen lyckades så kunde jag inte somna om! :( Så då kollade jag på 5 filmer: gifta på låtsas, mr. bean, tarzan, peter pan tillbaka till landet ingenstans och sunes sommar ^^ Hehe... de va lite roligt, fast jag somnade under sunes sommar och sedan när jag hade sovit i kanske en halvtimme så kommer pappa in och väcker mig för då skulle dom åka hem... GAAAAAAH!! 

Men då gick jag upp och sa hejdå och gick o åt frukost. Sedan gick jag upp och då kom Jasse, Emilia och Gerda och frågade om jag ville följa med till fyren på andra sidan av ön och äta mat.. hehe. Så jag sa ja och då gick vi.
Vi va där i typ en timme och satt och pratade o så, dom är jätteroliga :D Och sen gick vi till Frida och frågade om hon ville vara med och spela krocket... hehe, de va Jasses pappa som tyckte att vi skulle spela de. Så då följde hon med oss och spelade och sen blev de sååååå varmt så vi höll på och dö så vi bestämde att vi skulle åka ring efter båten :D De va askul!  Haha, fast när jag och Jasse skulle åka så blev de något knäppt så vi ramlade i vattnet på engång, då försökte vi igen men samma sak hände ^^  Då när alla som ville åka hade åkt så åkte vi tillbaka till bryggan och badade därifrån istället.

Så nu har jag nyss varit och bytt kläder och ska snart äta. Vi ska kanske åka över till stranden senare och grilla marsmallows, eller hur de nu stavas :P

PUSS PÅ ER!


Jeremy Sumpter, han spelar Peter Pan i den otecknade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela