Heeeeeeeeem!

Publicerad 2010-07-18 11:08:39 i ALLT OCH INGET,


Idag åker jag hem! :D
Jag kommer att åka tillbaka hit igen för det är så skönt att om man vill bada så är det bara att gå ner till bryggan eller om man vill åka till stranden så äre bara att ro i typ 6-7 minuter så är man framme :D

Fast jag vill hem idag för jag vill duscha och gå på stan :P Jag måste också plugga till moppe-provet som jag ska göra på fredag... Jag SKA klara det den här gången! Jag stressade mig igenom frågorna förra gången så de va därför som jag inte klarade det, om jag hade tagit de lungt och markerat dom svåra frågorna och gått tillbaka till dom senare så hade jag nog klarat de :(  OSMART!

Menmen... Nu ska jag typ gå och packa för vi ska åka 12 för mamma hämtar oss i löran halv 1.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela