Shoes!

Publicerad 2010-02-09 17:59:13 i KÄRLEK,

Jag såg på tv typ i förrgår och då sa dom att högklackat var väldigt poppulärt hos tonnåringar nu... Daah?!
Men dom sa också att 15-20 cm höga klackar va "tantigt", att det är 30+ som använder det mest och jag måste faktiskt hålla med dom. Visst är det snyggt på vissa i 15-20 ålldern men dom flesta kan ju inte äns gå i det!
Typ alla på min skola har HÖGA klackar, min kompis Mailn t.ex, och det är nog bara hon och typ nån till i nian som faktiskt kan gå i skorna! Det är ju sjukt! Jag tycker att det är fint om man kommer i ett par kortare klackar, som man kan gå riktigt i. Så nu har jag suttit och kollat efter några jag gillar, alla är svarta för svart kan du ha till allt, jag ska också kolla efter andra färger. 

                        Dom flesta är från skopunkten, där du också kan köpa 2 par och få ena för halva
                                          priset eller (bättre) 3 par och få det billigaste gratis! :D


 

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2010-02-12 22:27:30

hahaha fan va bra jag ar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela