Önskelista till thailand!

Publicerad 2010-02-03 21:55:48 i KÄRLEK,


Min mamma och +mamma har åkt till thailand, UTAN MIG! Men dom kom inte undan så lätt :D
Jag gjorde en önskalista som dom tog med sig, så nu är det bara att vänta och se vad man får ;P


Jag önskade mig:

*sneakers

*klackskor, lixom kängor men mer kvinnliga och söta :P
*oversize-T med tryck, helst rosa, annars svarta
*stor, svart, skinnväska
*liten, brun, skinnväska
*skinnjacka
*gåsdunsjacka, om dom hittade och får plats med den på vägen hem ^^
Canada Goose Lady Parka

m.m kommer inte ihåg allt jag önskade mig :$ tihi

Skinnjackan som jag tänkte mig va typ i detta stuk :P


Visst är det lite ironiskt, att mina mammor äger en mc-butik men jag har ingen skinnjacka ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela