My day, today

Publicerad 2010-12-16 22:23:04 i ALLT OCH INGET,


Idag va klassen på besök hos um, ungdomsmottagningen... de va jättetråkigt, alla i klassen satt och jäspade :P

Moa och jag blev attakerade av några galna duvor
så vi är rädda för dom nu ;)
sedan så åt typ alla på donken, kan de bli mer typiskt vår klass eller? :D

efter de så åkte vi tillbaka t skolan och hade "lektion", annica va typ tvungen att åka och hämta hennes dotter på dagis så vi hade lektion utan lärare, så vi ritade hela timmen :P

sen hade vi genomgång av biologiprovet, fick g :thumbup:

sen blev de av t mormor, så att hon fick prata av sig lite :)

sen gick jag t inger och sören för mamma och helena åt där, och då började mamma reta mig om att dom ska åka till mexico i mars och jag får inte följa med :thumbdown:

så jag sitter och tittar på lite saker som jag vill att dom ska köpa åt mig när dom är där ;)

duschade gjorde jag också förut, tog fel så jag shamponerade 2 gånger... men håret blev asmjukt :P

men nu ska jag chilla ;) tihi

puuuuuuuuuuuss ♥♥♥


JAG VILL FÖLJA MED!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela