Fiiiiiilm

Publicerad 2010-12-04 23:01:58 i ALLT OCH INGET,


sitter och kollar på nån film som går på 5:an :)
har sett den förut och tycker den är rätt så bra, just like heaven heter den :P

har varit hemma hela dagen, tråkigt! + att jag fortfarande är sjuk :( hosta och ont i halsen
fast febern kommer bara ibland nu... så de är ju bra...

ska nog kolla på en till film sen, fast på datorn så att jag kan ligga i sängen :)

skriver mer imorgon, efter jul-mässan. men jag vet inte vilken tid jag kmr hem då så.. ni får
kolla lite då och då :P jag ska göra lite tidsinställda inlägg också så att ni har nåt kul att läsa/lyssna på
medans ni väntar ;)

men nu ska jag kolla klart på filmen :D

puuuuuuuuuuuuus ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela