Dag 3.

Publicerad 2010-12-11 22:52:00 i 25 DAGAR,

Mina föräldrar:

Jag är en riktig mammagris... hehe, hon är BÄST! <3
Min mamma heter Catrin, och om ni inte har fattat de så är hon gift med en kvinna, Helena.
Mamma och pappa skilde sig när jag va 6 tror jag, och då efter ett tag så fick jag reda på att hon
träffade en tjej som heter Monika (mamma va inte otrogen!) och sen när mamma
berättade att hon och Monika va kära så sa jag "bara du är lycklig så är jag lycklig", jag har absolut
inget emot homosexuella. Jag tycker att man borde få vara med den som gör en lycklig, som Monika gjorde. Men
efter ett tag så gjorde dom slut p.g.a att Monika ville bara ha mamma, inte
Emma och mig. Så mamma ville inte vara med henne nå mer + att mamma träffade Helena, som hon
sedan gifte sig med 22 juni 2007.
Helena är as-snäll! Älskar henne jättemycket <3


<-- Helena  Mamma -->

Min pappa heter Anders, älskar honom jättemycket.
Träffar honom inte så mycket, ibland kan det gå en månad innan jag ser honom.
Men nu för tiden så jag jag åkt till min farmor och farfar ca en gång i veckan så då träffar jag honom också :)
Pappa är tillsammans men en jättegullit tjej som heter Kerstin. Jag är jätteglad att
dom är tillsammans :D dom passar bra för varandra.
Jag och Emma bor hos pappa nån gång ibland, nån helg eller så. Förut så bodde vi varannan
vecka hos pappa, men han jobbade ofta på nätterna och det blev jobbitg att hoppa
fram och tillbaka så jag och Emma flyttade till mamma.
Älskar dig pappsen <3


haha värsta minibilden, men den är från mobilen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela