Cooler than me?

Publicerad 2010-12-08 20:23:49 i ALLT OCH INGET,


idag gjorde jag två prov! biologi och teknik, fast dom va inte så svåra :d

har typ inget att skriva....! HATAR NÄR DE HÄNDER!
veckan kmr vara/har varit ganska packad, två prov idag + ett prov på fredag, religion....

de är faktiskt ganska elakt av stig (so-läraren) att ge oss prov t på fredag... för vi fick reda på
de igår? då har vi 3 dagar på oss?? jag kan typ allt men de är för att jag har sett filmer om de :p
tihi, tecknade va de också ^^ jag gillar dom filmerna, de är "Josef, drömmarnas konung" och
"Prinsen av egypten" :)               

meeeeeeeeeeeeeeeen......... nu så ska jag kolla runt + dricka te, tror ja :P

skrev jag något igår?

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus ♥♥♥

Kommentarer

Postat av: jennifer westling

Publicerad 2010-12-08 20:45:19

men det är inget prov, det är ett vanligt läxförhör.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela