Hallojs!

Publicerad 2009-10-01 22:12:37 i ALLT OCH INGET,

Hej!
Nu är jag och syster hos farmor och farfar, för övernattning.
Mamma och Helena ska vara i stockholm tills på tisdag så då
ska vi vara hos pappa, han jobbar typ natt så då sover vi här.
Imorgon äre skola...Suck! Orkar inte, och dessutom är det gympa
på morgonen också! Dubbel-suck! Men jag ska åka till birsta nån dag
och köpa uggs och en ny jacka =D Det är iaf kul!
Jag ska försöka blogga mer men det är lite svårt för syster är beroende av
datorn så nu har hon OCH jag datorspärr! Hon har förstört för mig! =(
Jag är mer beroende av tv:n och vi har datortid 19-21.30 och då vill jag
se på tv! Hum... Jaja, lite bättre ska jag försöka att bli. Men nu får det räcka
för idag! ILY HUNNIES! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela