Fars dag!

Publicerad 2009-11-08 16:56:20 i ALLT OCH INGET,

Hej!
Idag är det som nog alla vet, fars dag och du sitter jag här hos farmor och farfar och
väntar på tårta =P Jag vaknade imorse av av att Trixan hoppade upp i min säng och
började gräva i mitt täcke...Jäsp. Sedan åt jag frukost och gick och duchade. När jag
hade plattat håret och gjort mig i ordning gick jag ner och tittade på tv medans jag väntade
på att pappa skulle komma och hämta mig och min syster, men han va vid sidsjön och gick så
mamma och Helena fick köra oss hit och sedan åkte dom till stockholm, för som ska till Milano
imorgon till världens största mc-mässa. Så jag och min syster ska sova hos pappa inatt och
imorgon åker Emma till sitt internat och jag ska bo hos min kompis Ida. Btw...Sedan när vi
hade kommit till farmor och farfar så gick det bara nån halv timme så kom pappa och sedan
ca 40 min senare så kom resten av släkten. Först så hälsade alla på varandra och sedan satte
vi oss och åt. Nu har vi ätit och snart är det dags för efterrätt =P Mumms! Det blir tårta som
farmor har gjort, hon gillar att baka.  Nej nu ropar dom på mig att jag ska komma så det är nog
bäst om jag går för om jag kommer för sent så finns det nog inget kvar. Grattis alla pappor! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela