Shopping!

Publicerad 2009-03-06 20:35:07 i ,

Heej!
Idag har jag shoppat....igen =)
Emma och jag åkte först till HeCa och städade ( HeCa är min mamma och +mammas affär )
Vi va där i ca 2 h och känade ihop ca 280 kr. Men dom får vi den 25 för då är det löningsdag...
Vi sprang runt som två köpgalna virrpannor medans alla gamla gubbar och tanter håller om varandra
som käppar. Men det ser så gulligt ut när två små levande russin går in i affärer propfyllda med
fnittrande fjortisar, dom ser alldeles vilsna ut =)
Här ser ni mina smutsiga converse som jag har haft mina bästa
 shopping-dagar med...Det va tider det =) Jag måste nog tvätta dom nån dag...
Men iaf den här gången köppte jag....
Ett linne på GinaTricot 
Ett par chinos på Monki ( ett av vårens måste ha )
Ett shampo på lindex som gör håret rakt ( jag vill ha bort krullet )
Och jag köppte några hårsnoddar så att jag slipper ta Emmas hela tiden =)
  

Ha det bra <33



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela