Ofrivilligt badande

Publicerad 2009-07-11 19:06:04 i ALLT OCH INGET,

Hej!
Idag skulle vi åka ring men det blev bara Emma som ville.
Det va farfar som körde båten och han svängde så (hur säger man?) skarpa svängar
så Jasse och jag höll på att åka ur båten =).
 Emma hade den roligaste minen som jag någonsin har sett (på henne)
hon satt ii båten och sedan när vi började åka åkte ju
ringen bakåt så Emmas ben stod typ rakt upp =P
Vi åkte runt som galningar och precis när Jasse och jag tittade bort såg jag i
ögonvrån att emma flög upp i luften och åkte rakt ner i det ISKALLA vattnet (XD).
Vi åkte dit så fort vi kunde och drog upp henne och åkte hem igen.
Vi tittade på tv och sedan gick Jasse hem och
Emma och jag gick runt och knäppte kort.
Nu sitter jag här och ska snart äta och vi ska kanske åka över
till stranden sedan med Jasse, Adde och Freddieboy (XD).
Bilder kommer som sagt när jag är hemma med min datasladd.
pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela