I stugan

Publicerad 2009-07-09 11:45:58 i ALLT OCH INGET,

Hej hej!
Igår åkte jag till stugan och då tog vi med oss laptoppen, så nu har jag ingen ursäkt
på att jag inte kan uppdatera när jag är här =)
Men men...När vi kom hit åt vi lite fika och sedan kom Jasse och hälsade på =)
Vi spelade kort och sedan gick vi till grannen som inte är här och gungade på deras gungor =P
Hehe. Vi kollade på ''Cayota ugly''  *stavning*  och sedan på ''Den där Mary''.
Nu imorse hade Emma ställt klockan på alarm och snoozade typ 3 gånger så att jag vaknade och sedan fick hon
ett sms ( hon hade inte ljudlöst ) så då gick jag upp och hon stannade kvar...
Gud va trött jag är...
Jaja, det va min gårdag och börgan om idag.
( Vet att det måste vara det onödigaste inlägget någonsin men jag hade inget att skriva om =P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela