Nytt år, ny blogg.

Publicerad 2009-01-01 16:21:07 i ,

Hej! Jag är ganska dålig på det här så ursäkta mig om det är lite konstigt.
 Men jag har ju alltid mina kompisar Anna, Sophia och Emma som hjälper mig med det här =)
Ni är bäst! Det här är en blogg om mig och hur jag lever och vad jag hittar på för roligt.
Just nu är vi hos Anna och Sophia. Vi har firat nyår med dom och det va kul, vi gick
till en lägenhet med en utsikt över hela stan =)
Det va fint med alla raketer och jag fick några fina bilder på det också
men jag råkade på något konstigt sätt radera alla! BAAAAAAAAJS!!!
Gud va less man blir! Då är det bara att vänta till nästa år med att få någar nya bilder på det då.
Aja nu lämnar vi det bakom oss.


TILL NYÅRET!
kopiera in detta på din blogg annars kommer
du få otur hela 2009!


Har året 2008 varit bra? Det har väll vare bra =)
Tror du 2009 kommer bli lika bra? Bättre hoppas jag.
Har du fått nya vänner detta året? Ja dom i min nya klass
Har du förlorat någon kompis detta året? Ja men hon va inget att ha.
Har du några nyårslöften? Nja, blogga mer
Kommer du hålla dom? Troligtvis inte, men jag ska försöka =)
Vad kommer du sakna från 2008 ? Gamla skolan och kompisarna därifrån

Nämn positiva saker från 2008? Ny skola XD
Nämn en negativ sak? kommer inte på något nu
Hur har det varit med kärleken? ganska dött =)
Vad tror du kommer bli positivt med 2009? Man vet aldrig
Gjorde du nått som du aldrig gjort förut 2008? Hehe
Hur har bloggåret varit? Började nyss XD


 GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Postat av: Anna E

Publicerad 2009-01-01 21:09:36

Elin:D

Postat av: emma

Publicerad 2009-01-03 18:44:50

fin bild hurru ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela