Ahhhh!!!

Publicerad 2009-01-03 21:22:41 i ,

Förut när jag nyss vare nere och åt lax som jag inte tycker om ( den va bra tillagad men jag gillar inte fisk )
och då säger mamma att hon kan färga håret på mig, och nu när det är klart så är det rött!!!
Det stod att det skulle vara mörk mahogney röd och det såg ut som mörk brun med slingor men
nu så är det röd! Hoppas att det blir mörkare när det har torkat...Arnars så sa mamma att vi skulle köpa
en mörkbrun toning, för då blir det brunare. Ååååå f*n, varför tog jag inte en blond färg?
Nästa gång så ska jag bli blond igen. Hoppas jag kommer ihåg den här "olyckshändelsen" då.
Och vi börjar skolan på onsdag ( dan efter min födelsedag ) så om jag ska färga om det så måste det bli på
tisdag ( min födelsedag ) för arnars så hinner jag inte. Och om det blir dåligt då så måste jag gå till skolan
och se ut som ett freak! BAAAAAAAAAAJS!!! Det är mest troligt att jag kommer att färga om det.
Och imorron så kommer familjen och jag ser ut som ett EMO ( jag har inget emot emos jag vill bara inte
se ut som ett ) VAD SKA JAG GÖRA?

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2009-01-03 21:42:43

förut när jag äte? tilagda? tu? f*n? ehhh.ja

Postat av: Anna E

Publicerad 2009-01-04 18:42:16

oj vad du bloggar! (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela