7 Januari 2009

Publicerad 2009-01-07 20:59:15 i ,

Jag har sove i ca 4 timmar i natt...
Jag gick och la mig vid 10 och kunde inte somna förrän vid 12, sedan vaknade jag
igen vid 3 och somnade vid 4, vaknade igen vig 5.45 och jag skulle upp kl 6 =S
Mamma körde mig och Emma till skolan vid 7.30 och vi började 8.10.
Det va inte så roligt att gå upp så tidigt, men man blev på bättre humör när man träffade
alla kompisarna igen nu efter lovet. Vi började med So ( snark ) , Matte ( dubbel snark ),
Musik ( den andra läraren som vi hade förra terminen va mkt bättre ), Svenska ( klassen fick skäll
för något ), Lunch ( bläää ), Engelska ( boring ) och sedan slutade vi. Vi fick sluta tidigare för att
lärarna skulle ha någon planering. Det va nog det ända braa med skolan idag =)
Efter så åkte Emma och jag till stan men vi va inte där så länge, vi åkte till birsta city och shoppade.
Eller... Jag shoppade =) Emma hade inga pengar, så hon ställde mig i omklädningsrummet och
hon sprang runt och sa åt mig att testa flera olika plagg. Vi gick först till Monki =) Hehe.
Där köppte jag en lång kortärmad i en rosa nyans och en grå kofta.
 <----tröjan och koftan ---->
Sedan gick vi på Gina Tricot och där köppte jag ett par tights i en mörkare grå.
Dom ser väldigt småa ut men dom är ju uttöjbara =)
Emma ville att jag skulle ha en fin scarf också så vi gick till accent och där hittade
vi en fin som det är blommer på.

Och sisst men inte minst...Eller den är minst, jag köpte puder från Loréal =)

Sedan när vi skulle åka bussen hem så gick vi in på Cupolen och väntade.
Där inne hade dom små chokladaskar som det stod roliga saker på, så jag 
knäppte kort på dom =)
 "Farfar. Du är värd din vikt i Guld och du blir bara dyrare med åren."

 "Pengar har jag så det räcker, livet ut om jag skulle dö på torsdag." 


Det va allt för mig idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela