6 Januari 2009

Publicerad 2009-01-06 21:13:22 i ,

Hej!
Idag fyller jag år!!
Dagen började med att man vaknade och åt frukost.
Det blev ingen tårta på sängen men det gör inget =)
Vi åt frukost framför tv:n och sedan åkte Pappa, Emma och jag och hämtade
Farfar och åkte till Ica. Där köpte vi saker till tårtan som jag skulle baka =)
 Den blev bra tkr jag, Emma skulle hjälpa mig med den men det
blev så att hon åt mer än vad hon dekorerade med. Visst är den så vacker så att man kan gråta? =)

När vi skulle börja fika så kom Annica ( Hon har en sommarstuga brevid Farmor och Farfar )
Så hon var också med och fikade, medans vi fikade öppnade jag presenterna. Av Emma fick
jag ett presentkort på Monki ( jag tror hon har läst min blogg ) Jag fick en skrivbok också från Monki. 
Presentkortet va på 100 kr, och av pappa och Emma fick jag en skinnväska.
 
Av Farmor och Farfar fick jag en rosa ros och 500 kr.

Sedan åkte vi till mamma vid 3 tiden och där fick jag 500 kr till av Mamma och Helena och
en bok som heter "Marley och jag" jag fick också en liten gullig blomma av dom.
 Jag fick också 150 kr av Helena's mamma och Helana's mammas man.
Där åt vi också tårta men den va köpt. Det va schwarzwaldtårta, hehe konstigt namn ( Jag tror den är tysk )
 Den är gooood =)
Men innan vi fikade kom min Morfar och jag fick 400 av honom =)  ( Det blir mycket shopping )
Och en stund senare kom min Mormor med min Moster, Morbror och min yngre Kusin.
Jag fick 200 kr av Mormor och en parfym, läppglans och 200 kr av MM och K.
 Här är nästan alla sakerna som jag fick =)

 Det är alltid kul att fylla år!!

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2009-04-15 01:12:27

Jag tror att tårtan antingen är från österriket elr tyskland, eftersom att dess länder verkar ha en hel del massa olika tårtsaker

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela