27 Januari 2009

Publicerad 2009-01-28 20:05:38 i ,

Hej, idag började jag dagen med att gå upp 6 och platta håret.
Sedan körde mamma Emma och mig till skolan.
 Vi hade alla tråkiga ämnena men vi
slutade 12.25 =) så jag ska nog inte klaga...
 Då efter skolan så gick jag till mormor.
Hon va surrig och lite vimsig, som vanligt =)
Vi åt spagetti och köttfärssås ( mormor steker
bara köttfärsen ) Jag vet... Hon är konstig, haha.
Efter att vi hade vare hos mormor så gick Emma
och jag till träningen ( badminton ) Och efter 2 timmar 
gick vi hem och kollade på tv, det va en dokumentär
om en kille som hade en sjukdom som gjorde så 
att det växte vårter eller nåt, som såg ut som trä =S
Men jag fick inte se hela för mamma sa att vi va tvungna
att gå och lägga oss. Men den går nog igen, tror jag.

Herrå <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela