26 Januari 2009

Publicerad 2009-01-26 20:59:25 i ,

Hej förlåt för att jag inte har skrive på jättelänge.
Jag har vare lat...
Men jag har en liten ursäkt, jag har vare hos min pappa och han har inge internet.
Jag va hos pappa förra helgen och jag åkte tillbaka till honom i onsdags för mamma och
Helena åkte till stockholm på mc-mässa, och vi kom hem idag.
Jag har vare på birsta ( men den här gången va det emma som shoppade )
Jag åkte med pappa och emma, vi va på tulpan utvisningen hos blomster-landet
( det va emma som ville gå dit inte jag ) dom hade typ inga heller.
Jag såg X-man med pappa. Hehe :) Jag har redan sett den men det va kul ända, att
få vara med pappa utan emma för hon fick och la sig typ 8.
Jag vet att det här inlägget blev kort men jag har inte gjort något!
Jag har bara slappat och vare sjuk ( jag hade något konstigt virus :S )
Men nu ska jag gå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela