12 Januari 2009

Publicerad 2009-01-12 20:46:25 i ,

Hej.
Idag vaknade jag 7.10 ( jag vet inte vrf jag vaknade 10 över )
Och jag har ont i halsen!
Jag gick till skolan och va där ganska länge men jag mådde sämre efter ett tag
så jag gick till mormor. Hon pratade väldigt mkt som vanligt =)
Mamma kom och hämtade mig vid 6. Hon hade vare och köppt en ny jacka till mig
för jag har typ ingen vinterjacka...Hade ingen vinterjacka. hehe.
Sedan åkte vi hem och Emma hade lagat köttbullar, potatis och sås, det va gott =)
Och nu sitter jag här, framför datan och har ont i halsen, är täppt i näsan, har ont i
bihålerna och har lock för öronen...Blääää! hehe.
Hoppas att jag mår bättre imorron, men jag kommer nog inte att gå på skolan.

Kommentarer

Postat av: Anna E

Publicerad 2009-01-15 22:29:40

Ladda upp lite bilder så man får se:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela