Tillbaka =)

Publicerad 2009-02-22 15:42:13 i ,

Heej!
Nu är jag tillbaka från Vemdalen...
Jag har inte skrive för jag har åkt skidor ( ni behöver inte vara oroliga, jag har inte
brute något ben ) och dom hade ingen dator där...
Jag har lite blåmärken och sår men jag mår bra =)
Vi kom dit på torsdag vid 3 tiden, så då packade vi upp alla sakerna som vi hade
med oss, sedan åt vi färdiglagad lasagne och tittade på tv.
I fredags gick vi upp och klädde på oss minst 9 olika plagg och sedan var det
bara att vingla iväg på skidorna... I början sög jag värre än 5 åringarna, men jag blev bättre
och bättre efter några fall i snön, hehe.
Vi åt hamburgare på afterski och sov länge, länge efter dagens utflykt höggt upp på berget.
I lördags var det daggs igen... På med skidorna och lift upp till det höga berget, sedan störtlopp
ner igen...Hehe. På kvällen såg vi melodifestivalen och svullade godis och drack dricka.
Jag har haft det jätte-mysigt och jag är glad över att jag har fått extratid tillsammans med
familjen. ( och över att jag slapp skolan i 2 dagar ) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela