Tillbax!

Publicerad 2009-08-13 21:59:51 i ALLT OCH INGET,

Hej hej!
Nu är jag äntligen tillbaka i Sverige! 
England va verkligen härlig (!) men det är alltid skönast att få
sova i sin egna säng =) Massor, massor med bilder har jag
knäppt men kommer nog inte att lägga upp alla. Hehe varför
får ni inte veta =P
På priden. Träffade Jeffe och Malin där <3 Vår hyrbil  =D
Nr: 533 av 5000! Mormor skulle köpa den på en gång! XD  Chorley där vi bodde =) Hehe cola
random En typisk engelsk bil =) dricka =P
trafford centre vårat rum i Chorley =)
BLACKPOOL!
Emma och jag åkte nordens snabbaste bergodal-bana!
konstigt konstigt...=P  =D
redbull cola. Tänkte på Jeffe <3 hehe London EyeLusiano Pavarotti
Big ben =D
Starbucks =P SUPERGOD!
Hehe såg dom i butiken och va bara tvungen att köpa dom! bling bling =D

Jaa det va nog allt som ni får se =P

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-16 16:37:52

Nu kör jag igång en tävling i samarbete med Stellakei.

Där du kan vinna en par snygga solglasögon =)

Till ett värde av 699:-



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-solglasogon.html



Var gärna med

Kram//M

Postat av: jennifer westling

Publicerad 2009-08-20 23:37:58

alla tänker på mig såfort dom hör redbull alltså : ) hehehe <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela